Grădinarul păzeşte florile – joc distractiv

17 Oct

Un copil stă cu faţa la perete (cu spatele la colegi) şi spune:

Grădinar eu mă numesc

Şi florile le păzesc

De vreodată cineva

Fură  din grădina mea

Am să-l prind eu negreşit

Căci pe dată l-am ochit!

1,2,3, la perete stai!

Ceilalţi copii încearcă să se apropie de grădinar şi să îi fure o floare. Când grădinarul spune: 1,2,3, la perete stai! – copiii rămân nemişcaţi. Dacă grădinarul surprinde un copil mişcându-se îl ia şi îl scoate din joc. Ultimul copil care rămâne în joc va fi următorul grădinar.

 

Lasă un răspuns

